Come Back Culture: 10 Business Practices That Create Lifelong Customers

Everything equal, customers choose whether they will return based on the feeling they get when interacting with your brand. Research reveals that a high number of customers will go through the trouble of switching brands due to a bad customer experience. Great businesses know how to make a customer feel seen, understood, and valued. Those satisfied customers trust you more and come back--and they tell their friends.

Backed by plenty of on-the-ground research and illustrated with real-life examples, The Come Back Culture shows you how to create an experience that keeps people coming back for more. It shows you how to

- build a hospitable team
- know your guest
- create moments that impress
- recover quickly when things go wrong
- and more

Whether you offer a service or a product online or at a physical location, you can use the principles in this book to turn your customers into raving fans of your business who not only spend their money but continue to spread awareness of your brand.

Pieejams

€9,00
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors Young Jason, Malm Jonathan
Izdevējs Harriman House
Izdošanas gads 2022
Svītrkods 9781540901972
Iesējuma veids cietie vāki
Izdošanas vieta London
Lappušu skaits 194
Izmērs 14.8cm x 22.4cm x 2.2cm
Svars (kg) 0.4700
Valoda angļu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties