E-Commerce Growth Strategy: A Brand-Driven Approach to Attract Shoppers, Build Community and Retain

Increase visibility, customer engagement and conversion rates with the ultimate blueprint for e-commerce growth.

E-commerce Growth Strategy shares valuable insights and practical strategies to help businesses thrive in the rapidly accelerating e-commerce landscape. By connecting e-commerce tools and metrics to broader brand-building and marketing strategies, this book guides readers through essential areas such as customer-centricity, cross-functional collaboration, consumer data and behaviour, acquisition and retention strategies, community building, search engine marketing, paid social advertising, product development, alternative growth routes and tracking success.

Written by an experienced e-commerce growth advisor and operator, E-commerce Growth Strategy features bullet-pointed chapter summaries, interviews with industry leaders, case studies and online toolkits. E-commerce Growth Strategy is a vital resource for brands seeking to methodically plan, execute, and manage their e-commerce growth plans.

Pieejams

€26,95
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors Campbell Kulne
Izdevējs Kogan Page
Izdošanas gads 2023
Svītrkods 9781398607989
Iesējuma veids mīkstie vāki
Izdošanas vieta London
Lappušu skaits 288
Izmērs 15.6cm x 23.4cm x 2cm
Svars (kg) 0.5500
Valoda angļu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties