Globalization Myth: Why Regions Matter

A case for why regionalization, not globalization, has been the biggest economic trend of the past forty years

The conventional wisdom about globalization is wrong. Over the past forty years as companies, money, ideas, and people went abroad, they increasingly looked regionally rather than globally. O'Neil details this transformation and the rise of three major regional hubs in Asia, Europe, and North America. Current technological, demographic, and geopolitical trends look only to deepen these regional ties. O'Neil argues that this has urgent implications for the United States. Regionalization has enhanced economic competitiveness and prosperity in Europe and Asia. It could do the same for the United States, if only it would embrace its neighbors.

Pieejams

€15,95
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors O`Neil Shannon
Izdevējs Yale University Press
Izdošanas gads 2023
Svītrkods 9780300274110
Iesējuma veids mīkstie vāki
Izdošanas vieta New Haven
Lappušu skaits 240
Izmērs 15.6cm x 23.5cm x 1.8cm
Svars (kg) 0.3500
Valoda angļu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties