Integrētā mārketinga komunikācija 1

Reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, sabiedriskās saskarsmes, sponsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes.
Lai Latvijas uzņēmumi spētu pilnībā izmantot mārketinga koncepciju, metodes un principus, ir nepieciešamas ne tikai zināšanas par produkta pārdošanu, ir jāzina arī iespējamie ceļi no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga komunikācija palīdz atrisināt problēmas, kas pastāv tirgū, lai piesaistītu, noturētu un saglabātu patērētāju lojalitāti uzņēmumam un tā produktiem.

Pieejams

€18,23
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors Praude Valērijs, Šalkovska Jeļena
Izdevējs Burtene
Izdošanas gads 2015
Svītrkods 9789984833101
Iesējuma veids cietie vāki
Izdošanas vieta Rīga
Lappušu skaits 464
Izmērs 24.5cm x 17.2cm x 2.8cm
Svars (kg) 1.0000
Valoda latviešu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties