Think Human: The Customer Experience Revolution in the Digital Age

In an increasingly competitive and digitalized world where experience reins supreme, Olivier Duha highlights the radical evolution of customer relations and outlines six golden rules to maximize customer satisfaction.

Advocating for the importance of the human factor assisted by technology in the digital age of customer relations, this book explores the impact of the digital revolution on brands, their shift from being product-focused to customer-focused and provides strategies for how brands can succeed in the battle for the customer. By developing customer relations teams that value the role of the human being augmented by technology, you can put technology at the service of humans and take control to create valuable customer experiences. Drawing on over two decades of experience developing Webhelp into a leading global provider of game-changing customer journeys, Duha shows you how to develop your customer relations team into a key strategic resource for growth.

Pieejams

€24,95
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors Duha Oliver
Izdevējs Kogan Page
Izdošanas gads 2024
Svītrkods 9781398614529
Iesējuma veids mīkstie vāki
Izdošanas vieta London
Lappušu skaits 206
Izmērs 15.6cm x 23.4cm x 2cm
Svars (kg) 0.3900
Valoda angļu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties