Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā

Monogrāfija ir balstīta autora veiktajā pētījumā, kura pamatā ir praktiskā pieredze, strādājot vairākos tūrisma uzņēmumos ar dažādiem starptautiskā tūrisma tirgiem. Tajā atspoguļotie rezultāti ir sistemātiskā pētījumā iegūti secinājumi, kuri ļauj izprast tūrisma nozares specifiku, dažādu kultūru atšķirības un to ietekmi uz patērētāju apmierinātību. Tā ir kā ceļvedis starptautiskā tūrisma labirintos.

Nav noliktavā

€17,72
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors Lingebērziņš Ēriks
Izdevējs Biznesa augstskola Turība
Izdošanas gads 2017
Svītrkods 9789934543135
Iesējuma veids mīkstie vāki
Izdošanas vieta Rīga
Lappušu skaits 272
Izmērs 20cm x 14.4cm x 1.5cm
Svars (kg) 0.3700
Valoda latviešu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties