Programmēšana skolēniem

Vai arī Tevi interesē datorspēles un animācijas? Vēlies iemācīties veidot pats savas datorprogrammas?

Grāmata "Programmēšana skolēniem" ir tieši tas, kas vajadzīgs katram daudzsološam topošajam programmētājam. Izmantojot krāsainus attēlus un detalizētas instrukcijas, programmēšanas māksla kļūst saprotama un interesanta pat iesācējiem.
Šajā unikālajā rokasgrāmatā parādīts, kā veidot spēles un animācijas, sākot ar programmēšanas pamatiem un beidzot ar aizraujošiem projektiem, izmantojot divas dažādas programmmēšanas valodas- Scratch un Python.
Grāmata "Programmēšana skolēniem" ir noderīga ikvienam, kas mācās programmēt. Arī sarežģītākie programmēšanas aspekti grāmatā attēloti jautrā un viegli saprotamā veidā.

No angļu valodas tulkojusi Sabīne Trēde.

Pieejams

€17,20
%

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

%

Atlaides nesummējas!

Mūsu darbinieki pasūtījumus apstrādā darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Pasūti preces e-veikalā, bet saņem un norēķinies grāmatnīcā!

Pirkumiem virs € 35 bezmaksas TIEŠĀ piegāde Rīgā 3-7 darba dienu laikā (līdz € 35 piegāde tikai € 3).

Piedāvājam pirkumus saņemt arī ārzemēs!

Bezmaksas piegāde jebkurā grāmatnīcā JĀNIS ROZE 1-7 darba dienu laikā.

Jautājumu gadījumā raksti uz info@jr.lv vai zvani +371 67501565.

Papildinformācija

Papildinformācija

Autors Vordermane Kerola
Izdevējs Zvaigzne ABC
Izdošanas gads 2016
Svītrkods 9789934058752
Iesējuma veids mīkstie vāki
Izdošanas vieta Rīga
Lappušu skaits 224
Izmērs 23.5cm x 20cm x 1.5cm
Svars (kg) 0.6800
Valoda latviešu

Komentāri

Rakstīt atsauksmi

Tikai reģistrēti lietotāji var rakstīt komentārus. Lūdzu, ieiet vai reģistrēties