Panākumi naudas lietās nebūt nav tik ļoti atkarīgi no tā, ko jūs zināt. Drīzāk gan no jūsu rīcības un uzvedības. Un to ir grūti iemācīt pat ļoti gudriem cilvēkiem. Nauda – ieguldījumi, personīgās finanses un uzņēmēju lēmumi – ir joma, kurā apmācību pamatā tradicionāli ir matemātika, un mūsu rīcību diktē dati un formulas. Taču reālajā pasaulē cilvēki nepieņem finanšu lēmumus aprēķinu tabulās. Tas notiek pie vakariņu galda vai sanāksmju telpā, kur sausajiem skaitļiem piejaucas jūsu personīgā pieredze, unikālais pasaules skatījums, egoisms, lepnums, mārketings un dažādi nejauši stimuli.
Grāmatā “Naudas psiholoģija” Morgans Hauzels 19 īsos stāstos iztirzā dīvainos veidus, kā cilvēki domā par naudas lietām, un māca mums labāk izprast vienu no svarīgākajām tēmām dzīvē. Morgans Hauzels ir viens no investīciju uzņēmuma Collaborative Fund partneriem. Pirms tam rakstījis slejas The Wall Street Journal un The Motley Fool. Amerikas Biznesa autoru un redaktoru asociācija viņu divreiz atzinusi par gada labāko autoru, Hauzels saņēmis The New York Times Sidneja balvu un divas reizes bijis nominēts Geral Loeb Award par izciliem sasniegumiem biznesa apskatu rakstīšanā. Grāmata “Naudas psiholoģija” tulkota gandrīz 50 valodās, tās kopējā tirāža pārsniedz 2 miljonus eksemplāru.