Integrētā mārketinga komunikācija 2

Reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, sabiedriskās saskarsmes, sponsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes.
2.grāmatā detalizēti izanalizēta personiskā komunikācija. Liela uzmanība pievērsta IMK izplatīšanas kanālu raksturojumiem, vērtējumiem, izvēlei un plānošanai. Grāmata ir uzrakstīta kā monogrāfija, kas satur autoru pētījumus, analīzi, metodikas u.c., taču tai ir gan teorētiska, gan praktiska nozīme.

available

€18.00
%

10% off for registered users!

%

Discounts can’t be summed up!

Orders are being processed on business days from 10.00 am to 5.30 pm.

Receiving an item in any of the company’s shops (in 1-7 days time) is free of charge.

Make an order in our online shop but receive it and pay for it in our bookstore!

Spend over €35 in our online shop and get a free (3-7 days time) direct delivery in Riga (spend less than € 35 and pay for shipping only € 3).

Shipping worldwide possible.

Don't hesitate to ask any questions by e-mail info@jr.lv or phone +371 67501565.

Additional Info

Additional Info

Author Praude Valērijs, Šalkovska Jeļena
Publishing house Burtene
Year 2015
Bar code 9789984833125
Cover type hardcover
Publishing place Rīga
Pages 416
Size 24.5cm x 17.5cm x 2.6cm
Weight (kg) 0.8900
Language Latvian

Reviews

Write Your Own Review

Only registered users can write reviews. Please, log in or register