Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā

Monogrāfija ir balstīta autora veiktajā pētījumā, kura pamatā ir praktiskā pieredze, strādājot vairākos tūrisma uzņēmumos ar dažādiem starptautiskā tūrisma tirgiem. Tajā atspoguļotie rezultāti ir sistemātiskā pētījumā iegūti secinājumi, kuri ļauj izprast tūrisma nozares specifiku, dažādu kultūru atšķirības un to ietekmi uz patērētāju apmierinātību. Tā ir kā ceļvedis starptautiskā tūrisma labirintos.

available

€17.72
%

10% off for registered users!

%

Discounts can’t be summed up!

Orders are being processed on business days from 10.00 am to 5.30 pm.

Receiving an item in any of the company’s shops (in 1-7 days time) is free of charge.

Make an order in our online shop but receive it and pay for it in our bookstore!

Spend over €35 in our online shop and get a free (3-7 days time) direct delivery in Riga (spend less than € 35 and pay for shipping only € 3).

Shipping worldwide possible.

Don't hesitate to ask any questions by e-mail info@jr.lv or phone +371 67501565.

Additional Info

Additional Info

Author Lingebērziņš Ēriks
Publishing house Biznesa augstskola Turība
Year 2017
Bar code 9789934543135
Cover type paperback
Publishing place Rīga
Pages 272
Size 20cm x 14.4cm x 1.5cm
Weight (kg) 0.3700
Language Latvian

Reviews

Write Your Own Review

Only registered users can write reviews. Please, log in or register